دوره های مهارت آموزی فنی و مهندسی

مخاطبین دوره علوم مهندسی(دپارتمان آموزش فنی و مهندسی)

دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های گرافیک، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مهندسی معماری می توانند از آموزش دوره های فنی مهندسی در این دپارتمان بهره مند شوند. همچنین شاغلین در صنعت نیز به منظور ارتقای دانش و مهارت خود در محیط کار، می توانند از آموزش علوم مهندسی استفاده نمایند.

اهداف کلاسهای علوم مهندسی

مهارت آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گرافیک، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مهندسی معماری جهت جذب در بازار کار
ارتقای سطح کیفی و فنی شاغلین در صنعت.
به روز رسانی اطلاعات دانشجویان و مهندسین رشته های گرافیک، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، ریاضی و آمار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مهندسی معماری.

معرفی مدارک پایان دوره دپارتمان آموزش فنی و مهندسی

مدرک دپارتمان آموزش فنی و مهندسی موسسه دآموزش عالی خلاقان جوان زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات بوده و قابل ترجمه رسمی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت امور خارجه و کاملا رسمی می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

حوزه‌های فعالیت آموزشی


دوره‌های آموزشی طراحی شده در مراکز توسعه مهارت‌های مهندسی در راستای اهداف بنیانگذاری موسسه آموزش عالی خلاقان جوان به چهار گروه اصلی تقسیم می‌شوند. این گروه‌ها عبارت اند از:

  1. مهارت‌های فنی و کارگاهی
  2. نرم افزارهای مهندسی
  3. مهارت‌های کسب و کار
  4. مهارت‌های اجتماعی
6%
تخفیف
0
7,990,000 تومان